Discover Scuba

Ben jij ook benieuwd hoe de onderwater wereld eruit ziet? Wil je ook wel eens ervaren hoe het is om als een vis door het water te zwemmen? Aarzel niet langer, als je wil kun je vandaag ervaring opdoen in het duiken met perslucht. Wij bieden je de mogelijkheid om een ECHTE duik te maken met perslucht in een zwembad met ons PADI Discover Scuba Programma.

Om mee te kunnen doen aan het Discover Scuba Programma hoef je geen ijzersterke conditie te hebben of zwemkampioen te zijn. De enigste vereisten zijn dat je tenminste 10 jaar oud en gezond bent. Het Discover Scuba Programma laat je beleven hoe het is om met perslucht een echte duik te maken. Tijdens het programma leer je op een veilige, gecontroleerde en leuke wijze omgaan met perslucht-duiken.

Een Discover Scuba Programma wordt 's avonds door de week aangeboden op maandag, dinsdag  en vrijdag. Andere dagen zijn mogelijk, mits afspraak (vanaf 4 pers.).
Eerst wordt een korte introductie gegeven en wordt uitgelegd waar je op moet letten bij het duiken.

Daarna wordt gestart met de echte duik in het zwembad. Na 1 uur duiken (in zowel het ondiepe als het diepe gedeelte) heb je een prachtige ervaring opgedaan met het ademen onder water en heb je ook al wat eerste oefeningen gedaan. Na de duik wordt er nagepraat om je verder te laten informeren over PADI duik-opleidingen.

De kosten voor het Discover Scuba Programma bedragen tussen 15 en 35  euro  per persoon, naar gelang de grootte van de groep. Deze kosten worden bij het volgen van een eventuele eerste duikcursus in mindering gebracht op het cursusgeld, dus eigenlijk een gratis initiatie als je instapt in de cursus.
Wij zijn ervan overtuigd dat we je een onvergetelijke ervaring kunnen bieden, aarzel dus niet langer en neem contact met ons op!

Wij verzorgen dit programma ook als verjaardag en/of personeelsfeest, scouting of bedrijfsseminaries.

De prijzen variëren naar mate de groep groter word, bv 1 pers 35 euro, vanaf 2 pers 25 euro, vanaf 10 pers; 15 euro.... mail gerust voor een offerte .

Offerte voor uw activiteit op aanvraag  via duikpuntduikschool@gmail.com of 0473/59.42.57.