Duikpunt-Duikschool : Brugge / Oostende / Bredene / Duinkerke

Duikpunt-Duikschool is een PADI 5 * IDC training facility. Padi staat voor "Professional Association of Diving Instructors" en IDC voor "Instructor Development Center". De 5 * aanduiding geeft aan dat zowel de duikwinkel als de cursussen voldoen aan de hoogste eisen van PADI als het gaat om professionaliteit, kwaliteit en service.

Onze Staff bestaat uit 1 Master Instructor, 4 IDC-Staff-Instructors  en 11 Open-Water-Scuba-Instructors, 2 tec instructors  en 2 Freedive-Instructors geassisteerd door 6 Divemasters .

Allen ervaren mensen met lesbevoegdheid, die je zowel in het Nederlands, Frans of Engels een opleiding kunnen aanbieden. Bij Duikpunt-Duikschool kan je terecht voor opleidingen van recreatief beginner tot duikinstructeur, alsook voor technische duiken.

Duikpunt-Duikschool staat voor een gepersonaliseerde opleiding. Dit betekent dat wij werken met kleine groepjes, wat betekent dat jij als leerling centraal staat. Opleiding "op maat" dus, waar en wanneerhet jou het best past. En last but not least: wij vragen hiervoor geen gigantische bedragen. Ook voor onze instructeurs opleidingen.

Duikpunt-Duikschool biedt jou de mogelijkheid om te kiezen uit 3 avonden per week voor jouw zwembadlessen, 5 avonden per week voor jouw theorielessen, en keuze uit minimum 2 buiten duiken per week. Zo staan wij garant voor het tijdig afwerken van al jouw opleidingen zowel in Brugge, Oostende en Bredene. Voor Franstalige opleidingen kan je terecht in Duinkerke en Oostende. Dit maakt ons de grootste PADI duikschool van Vlaanderen.

Voor de instructeursopleidingen werken we samen met een Course Director die één maal per jaar de IDC komt verzorgen .

Duikpunt-Duikschool voorziet voor iedere leerling het gebruik van het duikmateriaal tijdens de cursus. Vanaf 8 jaar kun je bij ons beginnen in het jeugdduiken, de Bubblemakers.

En wil je even geen brevet meer halen dan bieden wij jou gratis een duikclub met meer dan 100 duikuitstappen per jaar, zonder de georganiseerde reizen er bij te rekenen.

Twijfel niet langer, duik eens onder op onze site en stap in de wereld die "duiken" heet.

Bezoek onze duikpunt-duikschool  facebook pagina en hou je op de hoogte van de laatste nieuwtjes