DAN BLS Instructor

EHBO  Instructor

Deze is een noodzaak voor alle professionele duikinstructeurs. Zonder dit brevet kun je geen Rescue Divers opleiden want zij hebben een eerste hulp en hartreanimatie brevet nodig. Tijdens de DAN Basic Life support  Instructor cursus word je opgeleid in de praktische vaardigheden, die jij dan perfect kan aanleren en demonstreren aan jouw leerlingen......

• Filosofie van de cursus, zelfstudie, demo-video's
  • Primaire zorg vaardigheden zoals eerste beoordeling, controle over de ademhaling, reddings beademing en CPR met één redder.
  • Verstikking, behandeling van bloedingen, shock behandeling en stabiele zijlig.
  • Secondaire zorg zoals: ziekte beoordeling,verwonding beoordeling en alle theorie hierover.
  • Je leert simulaties opzetten en hoe je deze cursus praktisch bij jou kan organiseren.

Cursus opzet:
De cursus wordt gegeven op 1 volledige dag theorie en het aanleren van de skills en nadien 1 volle dag of  2 avonden praktijkstage naar keuze.

Deelname voorwaarden:

• min 18 jaar
  • zelf een basis brevet EHBO bezitten (niet ouder dan 2 jaar)
  • Inschrijven enkel via duikpuntduikschool@gmail.com of 0473/59.42.57.